Wednesday, January 31, 2007

Nettavis

Nå har jeg akkurat postet den siste av mine to innlegg i nettavisa vår. Jeg liker å lage nettavis. Det er morsomt at andre kan lese det jeg skriver, men kanskje enda morsommere å lese det andre har skrivd. Vi skulle egentlig bruke et program som så ut som en ekte nettavis, men siden det ikke gikk, ble vi nødt til å bruke blogspot. Resultatet, som riktignok ikke er helt ferdig, ser ut til å blir bra: http://2mekvs07.blogspot.com/

Jeg har skrevet om Anders Jacobsen og om poker. Begge deler var egentlig interessant å skrive om. Da jeg skrev om Jacobsen, skrev jeg en veldig seriøs artikkel, der jeg skulle fortelle hvem han var. Jeg synes jeg fikk fremstilt han ganske oppriktig og følte at jeg fikk med det viktigste. Da jeg skrev om poker, ble det litt mer å "slippe seg løs". Det innlegget valgte jeg å skrive mer som et essay. Det gikk litt lettere å skrive, men siden jeg ikke særlig kjent med spillet, måtte det litt research her også.

No comments: